شناخت توانمندیها و فناوریهای تحول آفرین دیجیتال

شناخت توانمندیها و فناوریهای تحول آفرین دیجیتال
توضیحات دوره :
در سال های اخیر فناوری های دیجیتالی توانایی پردازش اطلاعات ، ارتباطات و ذخیره سازی اطلاعات را افزایش داده و منجر به اخلال در زنجیره های ارزش صنعت شده اند. این اخلال ها منجر به ایجاد پویایی جدید دررقابت و حتی ایجاد بازارهای جدید شده اند. به دلیل وجود همین اخلال هاست که افرادی که سرمایه گذاری صحیح در فناوری انجام می دهند می توانند انتظار داشته باشند که هم در رشد درآمد و هم در سطح سودآوری، بازدهی قابل اندازه گیری بالایی داشته باشند.
ذهن ما طوری تنظیم شده که جهان را با تحولات خطی مشاهده و پیش بینی می کند و تمایل داریم که پیشرفت فناوری نمایی را دست کم بگیریم. اگر به دلیل محدودیت افراد، شرکت ها به صورت خطی توسعه یافته اما فناوری به صورت نمایی تکامل یابد ، بین پیشنهاد ارزش شرکت و آنچه که از نظر فناوری امکان پذیراست، شکافی فزاینده به وجود خواهد آمد. هم افراد و هم شرکت ها باید از چالش ادراک خطی عبور کنند تا بتوانند درک کنند که فناوری دیجیتال چگونه به طور نمایی تکامل می یابد.
اخلال های فن آورانه بر صنعت و زنجیره های ارزش شرکت تأثیر می گذارند، نُرم های ایجاد شده را تجزیه و تخریب کرده، لایه های جدید رقابتی ایجاد و سطوح جدیدی از بازدهی در خصوص اقتصاد مقیاس را سبب می شوند. از این رو شناخت توانمندیها و فناوری های تحول آفرین دیجیتال پیش نیاز مهمی  در درک فضای تحول دیجیتال کسب و کارها دارد.

 
این دوره با سرفصل های تعریف شده ارائه خواهد شد .
البته محتوی ارائه شده در هر فصل متناسب با نیازمندی های سازمان مورد نظر و ملزومات حوزه کاری آن سازمان شخصی سازی خواهد شد .


سرفصل ها :
ماتریس تحول دیجیتال و جایگاه شرکت ها در این ماتریس 
درک مدل توانمندسازی دیجیتال
شناخت توانمندی های اصلی  
آموزش گرایش ها و فناوری های نوظهور 
درک فن آوری های دیجیتال برجسته 
مرور کلان داده 
مرور انتقال به ابر 
مرور اینترنت اشیا 
مرور تولید افزایشی 
مرور امنیت سایبری 
مرور هوش مصنوعی 
مرور بلاکچین 

ساعت و زمان برگزاری با توجه نیازمندی و اعلام سازمان مورد نظر قابل برنامه ریزی بوده و حداکثر ظرفیت دوره 15 نفر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید با شماره های 42710175-42710189-021 در ارتباط باشید.
باسپاس
مدیریت توسعه دانش  گروه رسانه ای دنیای اقتصاد