ساخت تیم با بازدهی بالا

ساخت تیم با بازدهی بالا
وقتی اسم کار تیمی می­‌آید بیشتر آدم‌ها ذوق‌زده می ­شوند و حس مثبتی از درگروه‌بودن دارند. اگر بخواهیم به تعریف کار گروهی تیمی موفق اکتفا کنیم، باید بگوییم که تیم از جمع 2 نفر و بیشتر تشکیل شده است؛ اما آیا می‌توان کار گروهی را اینگونه، ساده، تعریف کرد؟ در این  دوره آموزشی   برآنیم که شما را با چندوچون کار تیمی آشنا کنیم.

یک سازمان یا یک مجموعه روی اعضا و یا به اصطلاح تیم می‌چرخد. اعضای مجموعه مثل یک چرخ‌دنده در یک سیستم مکانیکی بزرگ هستند. اگر یکی از این چرخ دنده‌ها خوب کار نکند کار سیستم مختل می‌شود. اینجاست که اهمیت کار تیمی موفق در سازمان و یا مجموعه به چشم می‌آید. کار تیمی موفق می‌تواند یک مجموعه را قدرتمند‌تر و حرفه‌ای‌تر جلو ببرد. مشکلات را کمتر کند و مسیر رشد مجموعه و اعضای آن را هموارتر کند.

اما کار تیمی موفق چیست؟ اصلا تعریفی برای آن وجود دارد؟ چگونه می‌توان کار تیمی در سازمان را رواج داد تا اعضا بتوانند راحت‌تر و هدفمند‌تر فعالیت کنند.
دراین  دوره «  "ساخت تیم با بازدهی بالا"» روش ها ی استفاده از تکنیک ها را نشان می دهیم . اهمیت و نقش آن در مدیریت صحیح کار تیمی حرکت افراد گروه را در جهت رسیدن به هدف مشخص تسریع می‌کند.