فیلم کامل چشم انداز بازارها درسال 1403 (طلاوارز،مسکن،ارزهای دیجیتال،بورس،پرسش و پاسخ )

فیلم کامل چشم انداز بازارها درسال 1403 (طلاوارز،مسکن،ارزهای دیجیتال،بورس،پرسش و پاسخ )

چشم انداز بازارها (طلاوارز،مسکن،ارزهای دیجیتال،بورس)

طی چند سال اخیر، بازارهای سرمایه‌گذاری در ایران دستخوش تحولات قابل‌توجهی بوده است و سهم اثرگذاری تحولات اقتصادی جهانی و منطقه‌ای بر رکود اقتصادی و بروز مشکلات در بنگاه‏های تولیدی، نرخ تورم، بازار ارز و ... کاملا مشهود است. از آنجا که در کشورمان دولت سهم عمده‏ ای در اقتصاد داراست، کلید گشایش اقتصادی در وهله اول در دست دولت و پس از آن بنگاه‏های خصوصی است. پس توجه ویژه به اقتصاد کلان برای هر بنگاه اقتصادی ضروری است. با این حال و به رغم وجود تقاضا برای اطلاع از کم و کیف این بازارها، تحلیل‌های قابل اتکایی مشاهده نمی‌شود. بی ‏شک وجود تحلیل‏های شفاف و دقیق و پیش‏بینی‏ های صحیح به تبیین نقشه راه برای هر کسب‌وکاری چه در ابعاد کوچک و چه در سطح کلان بسیار کمک‌کننده است.

این در حالی است که تشخیص روندهای حرکتی بازارها، شناسایی حباب‌ها، ورود و خروج به موقع بازارها و در یک کلام استفاده بهینه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ضرورتي انكارناپذير برای فعالان اقتصادی است.
دنیای اقتصاد همچون سال‏های گذشته بر آن شده است جهت افزایش دانش و کمک به تصمیم‏ گیری صحیح‌تر مخاطبان خود همایش چشم‏ انداز اقتصاد ایران را با حضور کارشناسان، تحلیلگران و تصمیم ‏سازان کشور برگزار نماید. امید است بتوان با ارایه‌ی تحلیل دقیق و ارایه راهکار برای حل چالش‏های ماندگار در اقتصاد کشور و ارایه پیش‏بینی‏ هایی از اقتصاد کلان کشور، همچنین چهار بازار اصلی مسکن، طلا، بورس و ارز در سال 1403 امکان ترسیم مسیر صحیح تصمیم‏ گیری را برای مخاطبان حوزه اقتصادی فراهم کرد.

با سپاس 
مدیریت آکادمی دنیای اقتصاد